Eerste stage weken

7 maart 2023 - Pilar de la Horadada, Spanje

We hebben nu 16 diensten gedraaid. Er is al best veel veranderd. Op stage hebben wij meer taken gekregen waardoor we meer bezig zijn. Ook worden wij nu gebruikt als een soort google translate. Wij vertalen de Nederlandse, Engelse en Duitse mensen. Mijn Spaans gaat steeds een beetje beter. We Mogen veel meer zelfstandig doen en kunnen de mensen nu beter helpen. De collega's zijn aardiger en nemen ons al meer mee. We hebben ook goede feedback gekregen.

We maken al meer mee en leren daar beter op te handelen. Bijvoorbeeld: iemand had zijn PEG sonde eruit getrokken en wij kwamen hier achter. Ook is er nu al 1 iemand met Corona. Ik hoop dat het er niet meer worden. Er zijn veel botbreuken en we zien steeds meer psychische patiënten. We hebben hechtingen mogen verwijderen en injecties gezet.

Het gaat dus steeds een beetje beter. Het weer wordt mooier en we hebben de eerste stranddag al gehad.

Ook is de vader van Gerda op bezoek geweest. We hebben elke dag iets leuk gedaan. We zijn gaan karten en hebben veel gewandeld. En vooral lekker gegeten. We hebben grotten bezocht en zijn naar een game hal geweest.

Hopen dat we steeds meer stranddagen krijgen. Morgen wordt het 25 graden dus dat wordt al stranddag nummer 2 :)