Ik

12 januari 2023 - De Krim, Nederland

Mijn naam is Lisanne van Gijzen en ik ben 18 jaar oud.
Ik woon in De Krim samen met mijn ouders en zusje.
Ik heb 2 honden en 2 katten.
Mijn hobby's zijn uitgaan en leuke dingen doen met vrienden.

Ik zit op school op het Alfa College in Hardenberg. Ik volg de opleiding verpleegkundige niveau 4. ik zit inmiddels in het 3e jaar van de opleiding.

Mijn eerste stage was in De Nieuwe  Wever in Slagharen. Dit was op een PG afdeling. Dat is met dementerende ouderen. Hier heb ik vooral de basis dingen geleerd zoals het wassen en aankleden.

Mijn tweede stage was in de van Dedem Marke in Dedemsvaart. Dit was ook een PG afdeling. Hier heb ik de basis weer herhaald en ben ik voornamelijk bezig gegaan met mijn persoonlijke ontwikkeling en het omgaan met de mensen. Ook heb ik hier leren medicatie delen en verpleegtechnische handelingen gedaan.

Mijn 3e stage is/ was in DaVinci Kliniek in Hoogeveen. Hier loop ik nu nog 1 week stage en dan ben ik daar klaar. Hier heb ik ook erg aan mijn persoonlijke ontwikkeling gewerkt en hoe je moeilijke gesprekken moet voeren met mensen en hoe je met persoonlijke verhalen moet omgaan. Ook heb ik geleerd hoe je dieper op een verhaal van een persoon kunt in gaan en kunt doorvragen. Ik heb regelmatig een wond mogen zien en hier ook mee mogen helpen met behandelen. En ik heb weer een onbekende kant van de zorg mogen zien.

Ik ga vanaf Januari tot en met Juni stage lopen in Spanje.